Johanna.B

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna - 21 november 2012 13:10

Äntligen en uppdatering till :p Det tar sina stunder innan jag uppdaterar ibland, men va tusan! Jag uppdaterar ju ändå liksom ;)


I annat fall så hade jag tänkt att blogga igår, men övningskörde istället sen orkade jag inte när jag kom hem. Blev att diskutera flyg och hotell med hjärtat istället ;)

Sen scrapbookade jag också!!!!


Köpte en vit papplåda på Panduro som jag klädde in i  papper och dekorerade!

Så här blev resultatet;


           


Vad tycks? ;)


Har ju även glömt bort att berätta! Mitt gamla skrivbord har jag slängt ut för ett par veckor sen!

Inhandlade ett nytt från IKEA med diverse smart förvaring, samt en box med små lådor och fick även min gamla klasskompis pappersförvaring för scrapbookingark, Tack så mkt Cissi, den fungerar jätte bra!


Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder så ni får se hur det ser ut nu, (är SÅÅÅÅ nöjd!)


Förr;

       


Inte världens bästa bilder och inte världens bästa förvaring heller... som ni ser.


Men nu har det skett en förändring!!! :D

   

Fr.V; skrivbordet var tyvärr lite fullproppat med      Min smarta box med smålådor!  (Glömt namnet)

grejer när jag tog korten! :P



Den smarta förvaringen för papper, tack Cissi!                 Små söta lådor för mina Embossingprylar!


 


Köpte en stång på IKEA för att sätta på väggen,    Så här sätter jag upp mina färdiga projekt, iallafall

köpte krokar och en plåtburk, och Voilá!                kort, på en vajer jag också köpt på IKEA (bra grejor) ;)





Så nu har ni fått sett hur det ser ut nu! :D

Hejsvejs!

(Lämna gärna kommentarer här eller frågor)



  

Av Johanna - 7 november 2012 16:51

Oj oj!

Håller på att packa för fullt! Men tar en paus för att hinna uppdatera lite här också.

Men jag är faktist så gott som klar. Ska bara packa i det sista sen innan det är dags att bli skjutsad till brändåsen, där jag blir upphämtad av hjärtat och får åka med han i lastbilen tillbaka till hans jobb, sen hem till han och sova.

För imorgon tidigt tidigt tidigt (som jag fattat det iallafall) så åker vi!!!! TILL Sundsvall! :)


Ska bli så roligt det här! ;)

Uppdaterar säkert lite här imorgon med, tar ju typ 7 timmar att åka upp dit så :p :o


Lägger in en liten rolig bild så länge ;)


 

Av Johanna - 5 november 2012 17:57

Blev väckt imorse av att Therese från jobbet ringde. Så det var bara att kliva upp, göra i ordning sig och cykla ned till jobbet. Så har jobbat 7-16 idag! Blev ju ett par timmar ändå!


Sen cykla man hem, självklart skulle det börja spöregna då med -.-

Men kom hem och fixade mat. Fick bli kyckling,curry, wokgrönsaker.... hmm.. Tikka massala helt enkelt med ris! :)

Nu är mamma och brorsan nere på skolan på utvecklingssamtal och jag sitter här och kom precis på att jag måste blåsa upp luftmadrassen och se om den håller tätt!


Varför då? Jo för att på torsdag drar jag, christoffer, mamma, pappa o abbe upp till Sundsvall hem till Syrran och Daniel! :D Ska bli så kul! Blir en liten minisemester tills på söndag ;)


Nepp nu ska jag fixa den där madrassen med, så fick bli en snabb uppdatering helt enkelt! Hej så länge!

 

Daniel och Syrran på Nyårsafton hos Kent! Blir nog lika kul hemma hos dom nu som det var då!

Av Johanna - 2 november 2012 21:44

Är hemma hos hjärtat och hans familj nu :) Så mysigt och trevligt!

Sitter just nu o talar ute i köket , äter ost och kex och dricker lite alkodrycker ;) Smirnoff satt fint!


Men innan idag så for jag, Christoffer och hans bror Patrik iväg och hämtade Christoffers nya bil! SKIT SNYGG!

En Audi A3 iaf, sen en massa ord och siffor där till ;) hmm... ska kolla om jag kan hitta va den exakt heter för er som är intresserade... Audi A3 SP-BACK ATTRA 2.0 TDI -DPF.


 Vi var och hämtade den i strängnäs på moller bil så blev ju även en liten roadtrip idag! Men det var trevligt, och skönt att se något annat! Har ju bara suttit inne hemma hela veckan och stirrat eftersom jag har varit sjuk o är de lite fortfarande (e ju inte helt frisk än) men antibiotikan tar slut på Måndag!


 
  

Laddar up en halv dålig bild på hans nya bil! Dumma händer o skaka så förbannat hela tiden :( Får försöka ta nya bilder o ladda upp nån annan dag :)


Av Johanna - 1 november 2012 09:19

Dagens låttips från mig;




Har inte bloggat mycket på senaste veckan som jag faktist hade tänkt o göra.

Den där rackarns bihålsinflammationen har typ slagit ut mig helt.. och halsen har krånglat fram och tillbaka hela tiden...

Men men! Hoppas jag är på bättringsvägen snart, eller ja, på bättringsvägen är jag väl men jag vill ju bli helt frisk nån gång. Men tyvärr e de ju såna tider nu där de e svårt att bli de antar jag...


I förrgår fick jag även hem mitt o mammas paket med scrapbookingprylar! Och jag har gett mig in på det där med stämplar och embossing! Skit kul och smart! Nu slipper jag lägga ut pengar på tråkiga stickers hela tiden, utan kan stämpla med clearstamps eller embossa med värmefönen!

Ni som undrar vad det är jag pratar om och blev nyfikna på det får gärna kommentera och säga till, i så fall så kanske jag kan lägga ut lite instruktioner här ;)


Igår bokade jag även halkan på körskolan, så den 28 november fick jag tid. Nu har jag nog snart äntligen körkortet! SÅ SKÖNT!


Nu ska jag lägga in tvätt i tvättmaskinen, hejsvejs! :)

Ovido - Quiz & Flashcards