Johanna.B

Direktlänk till inlägg 6 mars 2013

Underbar vårdag!

Av Johanna - 6 mars 2013 12:59

ah men tja!

gud vilket härligt väder det är ute! Solen skiner och det är blå himmel! Jisses vad jag älskar våren!

Det är verkligen en årstid jag längtar till jämt, särskilt på vintern när allt är så grått och trist, och så kommer de där första vårdagarna efter ett tag, I LOVE IT!


har för övrigt nyss varit nere en sväng till affären med mamma och handlat lite. Skulle gotta mig hade jag bestämt och köpa en glass som GB börjat sålt igen Solero Exotic. Min abosluta favorit glass som dom slutade sälja för flera år sen men som dom börjat med igen! Gissa om jag måste få tag i en alltså ;)


År 1996 - 2000 sålde dom denna glass, ;)


Aja nog tjatat om glassar, haha!

Väntar på att christoffer ska ringa o säga att han jobbat klart för idag, sker väl om siså där en timma trodde han (kört lastbil hela natten fram tills nu) för då ska jag åka ut och möta upp han vid marieberg för han ska kolla på en ny säng! Så det blir nog kul, alltid lika kul och mysigt med honom! Tänk att jag har en sån underbar pojkvän och bästa vän!


   


Hejsvejs så länge!

..Pssst, ni har väl inge glömt att ni kan köpa färdiga handgjorda kort utav mig här på bloggen eller beställa egna efter dina önskemål?.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 april 2013 14:43

Onsdag idag då! Imorse så ringde jag och försökte få tag i syon här hemma ytterligare en gång! Och till slut lyckades jag! Så nu är ett möte inbokat hos henne med, en steg närmare framtiden, yeyy! Christoffer ringde även för en stund sedan och s...

Av Johanna - 9 april 2013 20:44

  Ikväll tänker jag börja med en låt som jag tycker ni ska lyssna på! Så himla fin och bra melodi så den har garanterat satt sig i hjärnan på mig och spelas flitigt av mig vill jag lova!   Annars så är det nästan en vecka sen jag skrev här s...

Av Johanna - 3 april 2013 13:22


Börjar dagens inlägg med en låt som får mig att längta efter sommaren!       åååh! Jag hoppas verkligen våren är här för att stanna nu! Bästa årstiden helt klart tycker jag! Man blir så glad när första vårtecknet kommer och solen lyse...

Av Johanna - 2 april 2013 19:00


Hallå på er! Äntligen är jag pigg nog att orka skriva här med. Har varit ganska död de tre senaste dagarna, började med migrän i lördags kväll i budapest så jag fick gå och lägga mig medan de andra gick ned i lobbyn på hotellet och hade roligt :( v...

Av Johanna - 27 mars 2013 09:23

hallå! Nu har man gjort första flygturen mot budapest men mellanlandat i Riga först! och eftersom nästa plan mot budapest inte lyfter förrän 13,25 så tänkte jag att jag hann blogga lite! usch va trött man är, vaknade inatt på hotellet med värl...

Ovido - Quiz & Flashcards