Johanna.B

Alla inlägg under december 2012

Av Johanna - 30 december 2012 15:16

Sitter hemm hos Christoffer vid hans dator just nu. Han är uta och hjälper sin far tvätta bilen o jag håller mig inne eftersom jag vaknade upp med halsont i morse :( Har inte tid att bli sjuk nu, händer ju en massa grejer denna vecka + att det är nyårsafton imorgon! Nepp, måste ned till ICA sen och handla på mig halstabletter och grejor!


Igår så växlade vi pengar föresten till resan, som äger rum om tja, cirka 3 veckor och förut så förhandsbeställde vi även biljetter till olika sevärdheter/Attraktioner och flygplatstransfer också :) Så skönt att ha allt det klart redan!

Kan ju även säga att resefebern börjar komma fram ordentligt, ska bli så roligt! :D


Imorgon så blir det föresten först middag här hos Christoffer med hans föräldrar och så :) Sen efter det så åker vi hem till mig med hans föräldrar och fortsätter partaja! :) Kommer bli jätte kul, + att jag får träffa de underbara hundarna Nelly och Tutti imorgon med! :) <3


Vad ska ni göra på nyår? :)




   

Lilla nelly, en Petit Basset griffon vendéen valp                 Tutti, en underbar Norsk älgund <3


Av Johanna - 17 december 2012 10:15

Sitter just nu här vid dumburken igen!

Håller på att gå igenom en massa kort som ajg tagit på mina fina scrapbookingsprojekt. Tänkte lägga upp dom här så ni får se och tycka till om dom!


Hur är det med er annars då så här före jul och nyår? Jul kommer ju iallafall i första hand :p

Själv har min hals börjat cp;a sig igen men jag ska banne mig inte bli sjuk denna gång! Nix, här ska en hålla sig frisk ;)
 För övrigt så kommer syrran hem till helgen, och Christoffer kommer också hit. Så det ska julhandlas (iallafall vad jag hört från mamma), sen ska vi till staffan & ingrid också och hugga gran, så då får jag träffa lilla Nelly och Tutti också :D Det är iallafall lite vad min helg består utav!

Sen taggar jag resan till London som tusan också! Inte långt kvar tills vi åker jag och Christoffer :D
Ska bli så kul och spännande o se alla byggnader och saker som finns där!


Vet ärligt talat inte va jag ska skriva så det fick blir ett kort inlägg idag!


Här kommer bilder på alla mina julkort;

                 

Detta var dock inte alla kort kom jag på nu, Men en del av dom :)



God jul och gott nytt år er!

Av Johanna - 4 december 2012 09:41


Skulle ha bloggat i går kväll tänkte jag men glömde bort det till sist, som vanligt. Så får bli ett snabbt inlägg nu istället.


 Har nyss stigit upp typ. Vaknade vid kl 6 imorse av att min vänstra underarm höll på o gjorde så där ont o krånglade igen.. känns typ som om den krampar. Så jag höll på o försökte hitta en bra sovställning men det gick inget vidare... somnade in om förrän efter typ 2 timmar... jävla skit arm! Ska jag behöva söka för det igen? O antagligen få samma svar som sist? nä, vet inte om jag har någon större lust... kanske får åka upp till min doktor på vc först o se vad han säger, kan ju kanske va pillrena han fixade åt mig som har biverkningar, eller? Äter medicin mot mina skakningar som jag har i händerna nämligen...

För orkar fasen inte ha det så här längre... vaknar upp vissa nätter av att de gör ont o jag vvfet inte hur jag ska ha armen alls... de värsta är att jag är livrädd för att operera mig..


Iallafall så hade jag min näst sista körlektion igår. Så nu ska jag bara göra sluttest idag sen så är det dags för teoriprov någon gång här framöver (säger inte exakta datumet).


Ovido - Quiz & Flashcards