Johanna.B

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Godmorgon * Resa Utomlands* Resväska * Min dag*

Av Johanna - 19 mars 2013 09:04

Godmorgon!


Gud vad jag har sovit gott inatt, men behövdes nog för gick och la mig tidigt igår med migrän :(

Men nu är det som bortblåst iallafall och jag känner mig som en ny människa!


Idag ska jag försöka scrappa lite, ska fixa ett grattiskort åt mormor som jag måste lämna innan nästa vecka för att hon ska hinna få det i tid, sen ska jag städa på rummet hade jag tänkt mig och tvätta lite...

Måste ju även berätta att i förra veckan bokade min snälla mamma en resa! :D Så nästa vecka drar Jag, Christoffer, Mamma, Abbe, Pappa, Alle och Daniel till Budapest, Ungern! :) haha vilket gäng!

Nej men blir nog kul, hoppas vi får bra vårväder där nere med! Ingen av oss har varit där förr så ska bli spännande att se hur saker och ting ser ut där nere och så! :)


Hotellet vi ska bo på heter Danubius Grand hotel, där dom även har Spa, pooler, Äventyrsbad m.m :) Det ligger också på ön Margaret  mitt i floden Donau i Budapest :) Mjooo men detta blir nog trevligt!

 På tisdag 26/3 - åker vi upp till Arlanda och sover kvar på hotell där över natten för att planet går så tidigt på morgonen.

Onsdag 27/6 - Lyfter planet tidigt på morgonen.... tror mamma sa 06,36??? :)

Ser fram emot detta! Nu har jag ju redan flygit en gång haha så nu vet jag ju lite mer om hur allting går till ;) Värre för lillebror som inte har flygit alls :p 


Sitter för övrigt och letar resväskor... inte det lättaste kan jag ju säga.. man vill ju ha en hyfsat snygg och tålig resväska... samtidigt som den ska vara så lätt som möjligt... Funderar på att investera i en egen stor resväska så jag har en i framtiden. Var ute på rusta igår och tittade på deras resväskor med mamma, och dom hade faktist något sånt som jag är ute efter. Men får la se vad det blir i helgen då när jag tänkt skaffa en.


Nepp nu ska jag pyssla med annat, herrå!

 
 
Ingen bild

mamma

19 mars 2013 15:24

Tack johanna.det är ni värda.ska bli så kul att få göra detta med er alla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 april 2013 14:43

Onsdag idag då! Imorse så ringde jag och försökte få tag i syon här hemma ytterligare en gång! Och till slut lyckades jag! Så nu är ett möte inbokat hos henne med, en steg närmare framtiden, yeyy! Christoffer ringde även för en stund sedan och s...

Av Johanna - 9 april 2013 20:44

  Ikväll tänker jag börja med en låt som jag tycker ni ska lyssna på! Så himla fin och bra melodi så den har garanterat satt sig i hjärnan på mig och spelas flitigt av mig vill jag lova!   Annars så är det nästan en vecka sen jag skrev här s...

Av Johanna - 3 april 2013 13:22


Börjar dagens inlägg med en låt som får mig att längta efter sommaren!       åååh! Jag hoppas verkligen våren är här för att stanna nu! Bästa årstiden helt klart tycker jag! Man blir så glad när första vårtecknet kommer och solen lyse...

Av Johanna - 2 april 2013 19:00


Hallå på er! Äntligen är jag pigg nog att orka skriva här med. Har varit ganska död de tre senaste dagarna, började med migrän i lördags kväll i budapest så jag fick gå och lägga mig medan de andra gick ned i lobbyn på hotellet och hade roligt :( v...

Av Johanna - 27 mars 2013 09:23

hallå! Nu har man gjort första flygturen mot budapest men mellanlandat i Riga först! och eftersom nästa plan mot budapest inte lyfter förrän 13,25 så tänkte jag att jag hann blogga lite! usch va trött man är, vaknade inatt på hotellet med värl...

Ovido - Quiz & Flashcards