Johanna.B

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Johanna - 3 april 2013 13:22

Börjar dagens inlägg med en låt som får mig att längta efter sommaren!




åååh! Jag hoppas verkligen våren är här för att stanna nu! Bästa årstiden helt klart tycker jag!


Man blir så glad när första vårtecknet kommer och solen lyser starkt efter den dystra hösten och vintern!

 Imorse efter frukosten så gav jag mig ut på en liten promenad och samtalade med christoffer i telefon som är långt nere i sverige just nu och kör lastbil, duktiga han!

Sen när jag kom hem tog jag och borsta bort allt grus från trottoaren utanför huset! Så nu är det gjort med.

Sen har jag spanat lite på utbildningar igen och funderat, får se hur det blir med allt!


Sitter annars och längtar efter att få en avi på att mina body mists från victoria's secret har kommit! Jag borde få dom imorgon tror jag, annars på fredag. Imorgon så ska jag även jobba, 7 - 16. e ju kul att ha något och göra :) Sen på fredag är det dags för Gekås Ullared! mihihi! :D


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards