Johanna.B

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Johanna - 9 april 2013 20:44


Ikväll tänker jag börja med en låt som jag tycker ni ska lyssna på! Så himla fin och bra melodi så den har garanterat satt sig i hjärnan på mig och spelas flitigt av mig vill jag lova!


Annars så är det nästan en vecka sen jag skrev här sist, men har haft fullt upp som alltid! Natten till fredag förra veckan drog jag,mamma,syrran och ingrid till ullared och var inte hemma förrän sent på kvällen! Shoppades massor kan jag säga och mitt bästa köp där är nog dessa två nitväskor jag köpte och plånbok;

 

Dom hade hur många snygga nitväskor som helst, hade nog kunnat köpt med mig varenda en! Men fick nöja mig med dessa! ;)


Helgen var det full rulle på! I lördags lämnade jag in min älskade sony på lagning, mikrofonen börja helt plötsligt strula för någon vecka sedan... sen var vi och firade en utav christoffers alla morbröder som fyllde 50 senare på lördagen och efter det så drog vi in till Linde med david en sväng på kvällen! Söndagen började jag och christoffer glo på utbildningar och verkar som vi båda kommer börja plugga i höst förhoppningsvis ;)


I måndags och idag har jag jobbat, bakade även rulltårtsbakelser till gamlingarna på jobbet idag och de verkade gå hem, lika kul varje gång man kan göra de glada! :)

Sen förut när jag kom hem idag så har jag scrappat hela eftermiddagen och en bra stund in på kvällskvisten! :)

scrappade ju även igår och och fick då två st beställningar på kort och även 1 beställning idag!


Här är de två kortan jag scrappade ihop igår, två st festinbjudningar blev det och fler ska det bli må jag lova!




 


Syrran beställde ett grattiskort åt en kompis som gillar att baka och älskar shabby chic, så jag försökte kombinera dessa två grejer så gott de gick. Hon ville även ha med färgen turkos. Så här blev resultatet på detta kort :)

 

 


   

Ett kort som svärmor min beställt! Hon ville ha färgerna cerise och svart men jag hade inte alls mycket i de rosafärgerna i pappersväg tyvärr så tog de närmaste färgerna jag kunde hitta, så här blev resultatet.

 

 



här är ett grattiskort som mormor beställt av mig. Hon ville ha antingen blommor eller en katt på kortet. Eftersom jag valde att gå mer efter vintage/shabby chic stilen så fick det bli en blomma och här är resultatet! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards