Johanna.B

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Johanna - 21 mars 2013 12:45

Heeeeej!

Full späckad dag hittills!

Nja kanske inte, men har haft grejer att göra iallafall :)

Har städat lite på rummet och plockat undan, provat min baddräkt för att se hur den satt och så.

Mamma och jag har precis beställt lite grejer från Ellos med som man ska ha på semestern nästa vecka!

Jag beställde en Tankini och ett par matchande bikinitrosor/byxor :)


 



Jag har beställt dessa :) Tankinin (Linnet) Ska jag ha i den mörkblå-färgen, bilden som visade ryggen fanns inte i den blåa färgen så är därför jag lagt in den andra :P

Tycker denna var häftig iallafall, hoppas bara linnet är bra i storlek, så det inte är kort som vissa kan vara..


Jaja, nu ska jag syssla med lite annat innan det är dags för ett kvällspass på jobbet idag (och ev. in och hämta lillebror i örebro ikväll) och ett kort dagpass imorgon :)

Hejdå! 

Ovido - Quiz & Flashcards