Johanna.B

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Johanna - 17 mars 2013 23:15

Ett sent inlägg skrivit från mobilen får avsluta denna helg när man ändå inte kan sova! Helgen har jag tillbringat i guldsmedshyttan med christoffer och hans familj! Kul och mysigt som vanligt!

I fredags mötte vi upp svärföräldrarna, christoffers ena syster med karl, och christoffers bror med tjej och sedan andra släktingar :) vi åt mat på Marieberg sen åkte vi förbi min mormor på vägen hem och city gross!
Igår så var vi iväg till Nisses! Hittade såna där vantar för Touchscreen för 25 kr o sen for vi förbi mejk! På kvällen dök Tobbe och David upp så dom spelade Xbox medan jag nörda sims :p efter de for vi in till Linde en sväng och sen tillbaka till hytta för lite film!
Idag drog jag och christoffer till kungsör för att titta på fälgar han var intresserad av! Så nu har han köpt nya fälgar till vrålåket ;)

Aja, nu orkar jag inte skrivs mer!
Jo föresten, har haft rakt hår hela helgen, gud vad jag saknat det! Ska nog försöka få tillbaka det igen tror jag.... Laddar upp en bild sen i fredags!

Ovido - Quiz & Flashcards