Johanna.B

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Johanna - 13 mars 2013 13:41

Vaknade imorse utav ryggont så det hette duga, men var nog antagligen från jobbet igår då jag inte tänkte så mycket på mig själv precis när man greja och dona! Men det har gått ver nu iallafall och jag lyckades somna om ett par timmar förut så jag e glad!


Satte mig förut föresten och provade mina "nya" Magnoliastämplar jag köpt utav en gammal klasskompis Cissi, riktigt fina blev dom :) Använde en utav dom två på kortet mormor beställt utav mig! Blev ganska så nöjd med det! Skulle bara vilja ha lite maffigare bokstavsstämplar liksom... hmm får klura lite på det!


Så här blev reslutatet;

   

En utav mina nya magnoliastämplar!


 

Blev ändå rätt nöjd med kortet! Fick ganska fria händer ändå, men mormor ville ha med följande saker;

- Påskmotiv (antingen tulpaner, häxa, kyckling m.m.)

- Färgerna gul,orange och grön! :)


Vad tycker ni?


Nepp nu ska jag slappa lite, de ringde från jobbet för ca 445 minuter o undrade om jag kunde jobba ikväll, så nu blir det ett kvällspass snart! :)

Ovido - Quiz & Flashcards