Johanna.B

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Yeyy!!!

Av Johanna - 17 maj 2012 17:51

I morse när jag vakna så vakna jag på tok för tidigt, vilket resulterade i att jag vaknade på fel sida. Men i allafall vid 8,00 så skjutsade jag och mama ned lillbrorsan till konfirmationen för dom drog till gotland idag! Sedan blev det vidare till Åmmeberg och kolla när farfar o pappa la i båten i Vättern.


Sen hem, somnade pladask i sängen i någon timma, sen vidare in till Örebro och strosa runt där i väntan på bussen till älsklingen! Men nu är jag framme i allafall, har ätit mat + efterrätt, så nu sitter man och jäser lite :P


Fick även ett sms av Marri förut :D Där hon frågade om jag vill ha hennes hörnakvarium GRATIS! Självklart kunde jag ju inte hålla mig så nu har jag fixat ett alldeles eget  hörnakvarium i svart trä med :D Jippi! Blir väl och hämta det på måndag :D Så jag säger i alla fall att det är en födelsedagspresent av Marri ;) Kul att kompisarna tänker på en ibland :D

Så nu måste jag komma på vad jag ska inreda det med då, om jag ska ha det stå igång hemma, (annars väntar jag tills jag hittar ett eget place vilket kan bli om 1- flera år?) så jag skulle vilja starta upp det hemma redan nu :D Har ju i allafall flytväxter och annat som jag kan få av min Christoffer. :)


Sedan så är det någon som fört över 150 kr till min bankkonto :s Och jag vet inte vem människan är som gjort det, men jag får väl säga tack och förhoppningsvis läser människan detta ;)

 
 
Ingen bild

Farmor

17 maj 2012 18:46

Antar att du kan använda dom? Kram

Johanna

18 maj 2012 14:48

Vissa av pengar har mycket väl kommit till nytta ännu! Tack farmor! :)kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 april 2013 14:43

Onsdag idag då! Imorse så ringde jag och försökte få tag i syon här hemma ytterligare en gång! Och till slut lyckades jag! Så nu är ett möte inbokat hos henne med, en steg närmare framtiden, yeyy! Christoffer ringde även för en stund sedan och s...

Av Johanna - 9 april 2013 20:44

  Ikväll tänker jag börja med en låt som jag tycker ni ska lyssna på! Så himla fin och bra melodi så den har garanterat satt sig i hjärnan på mig och spelas flitigt av mig vill jag lova!   Annars så är det nästan en vecka sen jag skrev här s...

Av Johanna - 3 april 2013 13:22


Börjar dagens inlägg med en låt som får mig att längta efter sommaren!       åååh! Jag hoppas verkligen våren är här för att stanna nu! Bästa årstiden helt klart tycker jag! Man blir så glad när första vårtecknet kommer och solen lyse...

Av Johanna - 2 april 2013 19:00


Hallå på er! Äntligen är jag pigg nog att orka skriva här med. Har varit ganska död de tre senaste dagarna, började med migrän i lördags kväll i budapest så jag fick gå och lägga mig medan de andra gick ned i lobbyn på hotellet och hade roligt :( v...

Av Johanna - 27 mars 2013 09:23

hallå! Nu har man gjort första flygturen mot budapest men mellanlandat i Riga först! och eftersom nästa plan mot budapest inte lyfter förrän 13,25 så tänkte jag att jag hann blogga lite! usch va trött man är, vaknade inatt på hotellet med värl...

Ovido - Quiz & Flashcards