Johanna.B

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Johanna - 20 maj 2012 19:16

Idag har vi inte alls gjort särskilt mycket. Vaknade strax efter 10,00 imorse, sedan åt vi frukost, jag hoppade in i duschen och efter det hjälpte vi till att bära fram lite trädgårdsmöbler.


Hmm... Sen lagade vi mat, Tortillalasange, sedan var vi jätte sociala med varandra och satt och spela ett par timmar (jag blev the sims3 beroende, inte bra.) Efter det så blev vi med Viola & Lars upp till Marie, Dennis och Porla-my en sväng. Det var kul :) Förutom att lilla tjurisen Atena snodde frisbee'n när vi kastade :P


Sedan så drog vi hemåt, så nu har jag och Christoffer äntligen invigt hans balkong :) Kan nog bli en hel del roliga sommarkvällar där tror jag, med kortspel och annat. Men nu tjatar han om att han ska sitta här så är väl bäst att jag flyttar på mig ;p Hejsvejs!

    


Just ja! Igår i Hällefors träffade vi även Magnus Samuelsson! (Tänkte att jag kan lika gärna ladda upp kortet jag tog istället för att det ska ligga och skräpa i mobilen bara)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards