Johanna.B

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Johanna - 16 maj 2012 21:24

Blev en ganska lagom stressad kväll. Brorsan far ju till Gotland imorgon och mamma & pappa har haft fullt upp att greja med båten som ska sjösättas imorgon, så jag fick fixa allt här inne.

Vilket innebär; Fixa käk åt brorsan (pastasallad gud vad god den blev), hänga upp tvätt, plocka ur och i diskmaskinen, städa av köket, PUH!


Men nu har jag tagit kväller och längtar till morgondagen då jag får träffa min Christoffer igen. Får se om jag orkar plugga imorgon så jag har allt gjort sedan. Hmm får se :)


För övrigt så satt jag framför tvn förut och gosade med Chip med, min bebis!! <3 Undrar om jag nånsin kommer kunna leva utan djur?

Tror ärligt talat inte det. Finns folk som säger "äsch, det är bara ett djur, whatever" men det är så mycket mer än så, i allafall för mig som är djurälskare och läser och har läst djurvård i snart 3 år. De blir ens bästa vän och gör en glad och varm i hela kroppen! Jag har haft 3 till marsvin förut, Dorabella, Gullan och Nemo. De var 3 av mina bästa vänner och alla har de tyvärr somnat in för ett bra tag sedan men när jag tänker på minnena med dom så blir jag alldeles glad inombords.

Så nej, tyvärr. Jag är en djurälskare och kommer nog alltid ha något djurslag i min närhet.


                 

Av Johanna - 16 maj 2012 18:46

Nu så har man grejat med denna nya blogg i ett x-antal timmar. Men nu känner jag mig i allafall hyfsat nöjd, både med headern och med bakgrunden o.s.v Så förhoppningsvis ska det bli något av denna blogg med då ;)


Idag har man varit i skolan då, men blev en ganska kort dag ändå, vilket är skönt. Märks att skolavslutningen och studenten närmar sig med stooora steg i alla fall eftersom det bara blir mindre och mindre att göra. Känns som det är jätte långt kvar till studenten, men det rör sig om ca 2 - 3 veckor. Inte klokt vad tiden går snabbt!


Tur att man har sina underbara och roliga vänner i skolan i allafall som får tiden att gå så mycket fortare, men jag kommer sakna er jätte mycket sedan när man slutat! Jag lovar, jag kommer säkert stå och böla på studenten. PINSAMT, eller?


Nu ska jag gå ned och vara social med Chip som står och skriker!

Hejsvejs

Av Johanna - 16 maj 2012 16:25

Testar mig åter på en annan bloggplats, för att jämföra vilken som har bäst funktioner osv. Hittills verkar det vara den här, bloggplatsen.se :)


Men får se vilken man håller sig till ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards