Johanna.B

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Johanna - 24 maj 2012 21:04

Har inte varit så aktiv här de två senaste dagarna, har inte hunnit liksom.


Igår fyllde jag i allafall 19 år. :) Kändes lite halv skumt, för man har ju inte direkt den där känslan i sig som man hade när man var liten att man inte kunde sova på natten som var innan, man vaknade säkert 4 timmar tidigare än vanligt o låg o väntade på att familjen skulle komma och sjunga för en. Men men, dagen blev bra ändå! :) Fick följande saker;

* Pengar

* En babyliss Icurl

* Blommor

* Presentkort på Akvariekällaren

* Ett fint smyckeshänge av älsklingen och 4 st teskedar med handtag i form av glassar <3<3

* Fina glasdekorationer (en av brorsan och en av älsklingens familj)

* En bricka, en häftig tårtspade och en glassskopa av familjen :)

* Sockor av mormor :D

* Klipptid, så imorgon ska jag klippa mig ÄNTLIGEN!

* En lampa (aromavärmare) i fredags då av christoffers systrar och deras anhöriga :)

* Parfym, lotion m.m av christoffers familj

* Tror inte de var något mer :)


Idag så blev det för övrigt en kort dag i skolan eftersom det var Kvinnerstadag. Stod ute i den gasande solen hela dagen vilket resulterade i att nu har jag bränt hela mig, särskilt mina fötter av någon anledning :P Så det är inte så himla skönt, så jag måste försöka få tag i några andra skor känner jag, så jag kan byta lite :)!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards