Johanna.B

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Johanna - 31 maj 2012 20:52

Oj oj!

Återigen har jag varit dålig på att uppdatera här. Men den här veckan har varit lite hektisk. :)


I fredags förra veckan ringde jag och tackade ja till ett sommarjobb på ett av äldreboendna här i kommunen, så nu har jag jobb hela sommaren :D


Måndag - ehm... ja vad gjorde jag då? Kommer ärligt talat faktist inte ihåg. :p Var väl lat helt enkelt!


Tisdag - Skrev på samhällskunskapen. Var verkligen ingen rolig uppgift då jag fick sitta och slita mig själv till att orka skriva ett ord ens -.- Men till slut fick jag ihop något som jag blev nöjd med. För övrigt upptäckte jag hemsidan www.Lyko.se - SKIT BRA SIDA!!!! Den har jätte mycket olika hårprodukter från kända märken till ett suveränt pris, + att det är gratis frakt! Så jag fick en Gelé + en tillhörande hårspray för 199 kr + fri frakt. Här hemma vet jag att jag hade fått gett 199 kr bara för Gelén så, detta var ju kanon!

Lanza Volume Formula Zero Weight Gel + Lanza Final Effects Spray från <a href=Lyko.se" />

Onsdag - Hade redovisning på samhällskunskapen, vilket gick bra! Fast, först hade vi 5-kamp (4-kamp) mot jord & häst, gud vad irriterad jag blev på vissa snorkiga hästelver alltså!!! herregud, kan ju tro att ni gick i lekis. Sedan hem och planera för morgondagen (nervös) , men blev en sväng till Lager157 och Marieberg, så nu är alla underkläder shoppade till studenten i allafall :)


Torsdag - Hände inte så himla mycket i skolan idag. Hade nån väldigt kort brandlektion på förmiddagen, så den var ju inte så underhållande. Sedan var det idrott, sista idrottslektionen någonsin :/ Men den avslutades med Innebandy, även fast jag inte skulle vara med för jag skulle åka tidigare från skolan så kunde jag ju inte låta bli, vem kan inte det när det är innebandy liksom? ;) Aja, sen hem, ännu mer nervös... För att förut kl, 16.00 så träffade jag min chef för sommarjobbet :D men det gick ju bra :) Så nu har jag fått scheman och massa info och så, känns faktist bra! :)


Imorgon så blir det "sista" pluggdagen i skolan, sen kan man ju säga att skolan är så gott som slut. För på måndag till Tisdag så åker klassen på en liten Klassresa, första Boda Borg i Karlskoga, sedan ska vi campa i Degernäs! Tagga! Jag och tjejerna bestämade att jag skulle fixa nån skiva med bara 90-tals musik, och vem ställde upp? ;) Så nu är det fixat med.  Sedan imorgon så blir det shopping med älskling <3 Efter det så blir man med hem till honom tills söndag! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards