Johanna.B

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Johanna - 3 september 2012 12:39

Börjar inlägget med en låt som får mig på bra humör!



Det var länge sen jag skrev här känner jag. Men det har och händer så mycket i mitt liv just nu.

Dels somnade Chip in den 22/8 så då var jag inte på humör för någonting och sedan har det varit fullt upp på jobbet och hemma.


Men nu har jag iallafall kommit hem från en övningskörningstur i pizzabilen med mamma! Det gick riktigt bra faktist för att inte ha kört på ett tag! Så det där körkortet är nog inte allt för långt borta hoppas jag.


Sedan så har jag kommit igång med scrapbooking igen! Så himla kul!

Just nu håller jag på med ett projekt, eller ja, ett album. Med bara bilder från min student :) Och det blir också riktigt bra tycker jag!

Ska ladda upp ett par bilder så får ni kika lite ;)


Nepp! Nu ska jag kolla på lite grejer på intranätet, sedan ska jag väl ta det lugnt.

Får nämligen bli ett kvällspass på jobbet ikväll :)

 

Lite av mina prylar jag har till scrapbookingen!


 

Albumets framsida! Målat/Skrivet med en så kallad Promarkerpenna i Silvernyans,



 

Första sidan, denna blev jag riktigt nöjd med!

 

Blev lite mycket blommor på denna, men va tusan ;p

 


 


 



Ovido - Quiz & Flashcards