Johanna.B

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Johanna - 19 september 2012 11:26

Sitter på jobbet o har rast just nu så passar på att uppdatera lite här under tiden!
Idag e de full rulle här iallafall o jag e skit trött :p iinte så jätte bra kombo kanske men jag ska väl ta mig igenom den här dagen med! :p

Sen ikväll ska jag även färga håret! Har bestämt mig för vilken färg nu så nu ska jag färga de så de hinner sitta iaf 2 veckor innan jag ska permanenta håret, längtar!! :)

Av Johanna - 19 september 2012 11:26

Sitter på jobbet o har rast just nu så passar på att uppdatera lite här under tiden!
Idag e de full rulle här iallafall o jag e skit trött :p iinte så jätte bra kombo kanske men jag ska väl ta mig igenom den här dagen med! :p

Sen ikväll ska jag även färga håret! Har bestämt mig för vilken färg nu så nu ska jag färga de så de hinner sitta iaf 2 veckor innan jag ska permanenta håret, längtar!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards