Johanna.B

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Johanna - 14 september 2012 14:07

Oh, fick en avi på sms förut att jag har ett paket på posten att hämta ut! Alltid lika spännande hihi ;) Även om jag nu vet vad åaketet innehåller :)

Hoppas jackan passar bara :) För enligt bonprixs måttabell skulle jag ha en storlek större än normalt :o får väl se..


Snabb leverans var det iallafall, beställde allt i söndagskväll och fick hem det till posten i fjugesta idag!


Har varit en seg dag idag, bara regnat,regnat och åter regnat, + att det har bläst stormvindar ute med :o Hösten är verkligen här nu :(

Men men får muntra upp mig lite senare och imorgon ;) För senare ska jag väl övningsköra sedan köpa hårfärg :) Tror jag ska satsa på att försöka färga underhåret mer blont och utväxten :) För jag måste bestämma mig för vilken hårfärg jag ska ha nu denna månad för nästa månad blir det förändring på hög nivå och jag ser fram emot det så mycket! :)


Imorgon ska jag och älsklingen min Christoffer gå och se den nya filmen "Rivalerna" på bio :) Hoppas den är bra, tror nog de, Christoffer satt iallafall och as garvade i telefonen igår när han tittade på trailern :P


Vill ni se en bild på hur mitt hår ser ut just nu? Isåfall får ni kommentera HÄR PÅ BLOGGEN och säga vad ni tycker ;)


 

För det är inte mörkbrunt längre kan jag säga iallafall! :)

Ovido - Quiz & Flashcards