Johanna.B

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Johanna - 13 september 2012 12:31

Nu på förmiddagen har jag tvättat och även varit ute och gått en promenad med min fina vän Mathilda :)

Alltid lika kul med henne!


När jag kom hem hängde jag upp tvätten och nu sitter jag här.. igen. Men dels för att uppdatera mig här lite grann sen greja lite med andra saker.

För övrigt så är jag ensam hemma för tillfället, alla är och jobbar utom jag, även min kille som är och provjobbar (så glad för din skull =))


Ska väl övningsköra senare också, får se om det blir till City gross eller något sånt! haha omg! Nej men det komer nog gå bra :)

Har kommit igång med övningskörningen väldigt bra, har övningskört i stort sett varje dag i ca 2 veckors tid nu så nu är jag på gång, ÄNTLIGEN!
 :) Igår övningskörde jag ut till marieberg, sen in till aspholmen, där ifrån till kumla sen hem och det gick faktist väldigt bra :)


Laddar upp ett kort på min ena söta tjocka firre! ;) Phsyco (fått det namnet pågrund av ögonen) heter den, söt va? ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards