Johanna.B

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Johanna - 7 januari 2013 16:39

Kan knappt fatta det!

Nästa vecka ska jag få flyga för första gången i mitt liv och besöka ett annat land förutom Danmark och Norge för en gångs skull!

Och detta ska jag även göra med min pojkvän, dra iväg helt ensam ett par dagar!

Ska bli så himla roligt och spännande att få se andra saker och besöka ett annat land! :D


Hoppas verkligen bara att bihålsinflammationen gett med sig tills dess och snuvan! :D

haha ojoj vilken resefeber jag har! ihhh!! :D

Är som ett barn på julafton just nu ;)


Har ni föresten några tips på några ställen MAN BARA MÅSTE BESÖKA när man är i London? :)

Har hittills bokat biljetter till The tower of london & Madame tussauds :)


Har även jobbat ett pass på jobbet idag då, 7 - 16. :) Kul var det men nu är jag helt slut i huvudet så nu får det nog bli vila resten av kvällen!


Hejsvejs!

 


Ovido - Quiz & Flashcards