Johanna.B

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Johanna - 25 januari 2013 10:05

Äntligen är jag kvitt huvudvärken för denna gång! Gick och la mig tidigt igår kväll och somnade nästan på en gång när jag sagt godnatt till Christoffer, och idag är huvudvärken väck!! :D

 Idag händer det väl inte något särskilt precis, ska ta de lugnt nu på förmiddagen och tagga för ett kvällspass på jobbet sen så kommer Christoffer hit ikväll med för imorgon ska vi gå på Hindersmässan och så. :)


Har för övrigt suttit nu på morgonen och kikat lite på olika stämplar av dess slag till Scrapbookingen. Skulle behöva fylla på det förrådet lite känner jag. Tänkte lägga upp lite bilder på några fina stämplar jag hittat :)


 

Stämpel på kloss 25x25, Litet Ornament hjärta från

www.kristinasscrapbooking.se



 

Clearstamps på svenska; Inbjudan, tid, plats m.m Finns bland annat hos kristinasscrapbooking.se och scrappweb.se


Här har vi en stämpel från Stampendous Cling stamp  - Poise bonnet baby.

Denna finns på www.scrapbruket.com


   

My paper world - Big corner elements

finns på scrapbruket.com


 

Kaisercraft - Owl mini clearstamp

från scrapbruket.com


Det var några olika stämplar de, skulle kunna sitta och visa stämplar hela dagarna men det blir lite jobbigt tror jag ;)

Nepp nu ska jag hitta på annat. Får se om jag uppdaterar sen igen om jag har får hem min nya leksak idag.

hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards