Johanna.B

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Johanna - 14 januari 2013 10:58

Idag har jag samlat på mig ytterligare lite vuxenpoäng.

Har skickat iväg CV och PM till en djurklinik. Betalt en faktura och mejlat chefen.

Undrar hur många mer vuxenpoäng jag kan samla på mig under dagen? ;)


För övrigt så vaknar man imorse, går in på FB och vad tror ni inte man ser att ens pojkvän skrivit? jopp, han är MAGSJUK -.- SÅ JÄKLA TYPISKT.

Hoppas han blir frisk tills på torsdag eftersom vi åker till London då, och att jag inte blir sjuk nu som umgåtts med honom hela helgen! :( ska banne mig till London liksom!

Blir att käka vitpeppar idag så de hette duga och nu har handspriten även åkt fram!


Nepp. Fick bli en snabb uppdatering idag. Men är ju iallafall något.

Nu ska jag glo vidare lite här sen kolla igenom och fylla i det där brevet från kommunal, du ser, mer vuxenpoäng ;) haha.


Hejdå!


 

Ovido - Quiz & Flashcards