Johanna.B

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Johanna - 15 januari 2013 10:48


Börjar dagens inlägg med låt som jag och mina vänner spelade på Musikprofilen när vi gick i högstadiet.

Minns det som igår ;)


Särskilt på profilkonserten, Marri Rockade loss på basen och Emma på trummorna, mathilda på synthen och Emma på gitarren, sen fick jag sjunga hihi! Super kul var det!


Nej men det för himla roligt alltså! Saknar verkligen att hålla på med musiken. Men har suttit och spekulerat en hel del på halvakustiska gitarrer och så, så snart hoppas jag på att jag kommer äga en! Och då kommer väl sången igång igen så småningom :)


Nu på morgonen vaknade jag för övrigt med huvudvärk. Så nu har jag tagit ipren och alvedon och sitter här o stirrar. Men jag har faktist även städat köket, burit ned smutstvätt och varit ute och skottat av trappan och gången till huset!

Så besviken, vill inte ha mer snö nu! Tror ni inte man vaknar på morgonen o de har kommit massor eller? Suck.

Ovido - Quiz & Flashcards