Johanna.B

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Johanna - 16 januari 2013 09:00

Börjar dagens inlägg med en annan bra låt som man blir så glad utav!




 För övrigt;

ojoj Resefeber! haha :D

Nää kanske inte så himla mycket men de är väl klart att man har lite iallafall!

Ska bli så kul och spännande! Ska försöka komma ihåg att uppdatera från mobilen nån dag kanske ifrån London här på bloggen. Är ju ett bra sätt för mina och christoffers familjer att se vad vi har för oss där borta :)


Just nu är jag pepp som sjutton fast lite seg. Har nog inte hunnit vaknat än riktigt. Väntar på att de sista kläderna ska torka färdigt så jag kan klä på mig och vika dom. Ska fixa i ordning smörgåsar (nu kanske ni tänker att vi är snåla som inte köper färdiga vissa av er, men icke! Är mysigare och trevligare att göra sina egna baguetter med fyllning i tycker jag)


Tänkte även lägga in lite bilder på hotellet här som jag och christoffer ska bo på för er som kanske vill se;


   



   



     

Så där ser lite av hotellet ut på bilderna iallafall, kan ju bara hoppas på att det ser likadant ut när vi väl kommer dit xD


Nepp nu ska jag dra!

Hejsvejs!


Ovido - Quiz & Flashcards