Johanna.B

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Johanna - 6 februari 2013 17:01

Kan knappt tro det!

Igår tog jag äntligen körkort, så himla underbart! Fattar det knappt än liksom!!! :D

Glad tjej som tusan!


 

ja, jag sudda ut mitt  efternamn, även om jag vet att vissa av er redan vet det så behöver väl inte hela världen få reda på det tkr jag :)

 

Så igår tog jag kärkort, sen åkte jag hem med mamma och senare på kvällen gick alla vi över till farmor  o farfar för att fira farmor som fyllde år <3

Farmor ville fira mig med champagne, men jag sa nej, skulle ju ut på en raggarsväng me lillebrorsan :P


Och idag så kunde jag ju inte låta bli heller, så jag tog med mig ena kompisen Mariana på en åktur till våran kompis Anna :D

Kul att ses en liten snabbis bara! haha :)

 

Har ju även scrapbookat en del på sistone, men e lite för lat att hela tiden hålla på o krångla o lägga in bilder i datorn för att senare bara ladda upp 1 bild typ.. :P

Men det får bli allt för idag, bye bye!

Ovido - Quiz & Flashcards