Johanna.B

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Johanna - 17 februari 2013 14:35

Nu är jag hemma igen efter att ha varit hemma hos Christoffer hela helgen :)

Vad vi har gjort? Njaaa inte så mkt. I fredags efter jobbet så åkte jag in till Örebro och hämtade upp honom sen gick vi på bio (han hade fått det i alla hjärtans dag present av mig) så vi såg A good day to Die Hard. Den var faktist riktigt bra :)

Sen drog vi hem till honom och hans föräldrar kom även hem i fredags efter att ha varit utomlands en vecka :) Igår fick dom besök av hans ena syster m. familj och några vänner :) De var trevligt!


Sååå, nu sitter jag här igen och glor lite granna. Väntar på att brorsan ska gymma färdigt så jag kan hämta honom sen dra till våran ena farbror och kusiner med akvarieväxter jag tog med hem från christoffer till min lilla kusin Maximilians akvarium :) Får se hur dom klarar sig i hans akvarium med tanke på att christoffer har i växtmedel i sina akvarium som hjälper växterna på traven!

Ovido - Quiz & Flashcards