Johanna.B

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Johanna - 26 februari 2013 20:01

Usch! Verkligen inte gjort nånting idag och haft jätte tråkigt!

Om jag inte skulle jobba imorgon så hade jag lätt åkt upp till christoffer och hälsat på en sväng hos honom och sovit kvar eftersom de är 8 mil mellan oss så.. Men nej.. inte det heller!

Har glott på tv hela dagen, städat köket... varit nere o handlat och hämtat brorsan vid skolan och sovit.. ja det var min dag det!


Hmm man kanske skulle åka upp te christoffer på torsdag? Fast njaä, jobbar ju kväll då... Får nog hålla mig hemma!

Usch blir galen på o ha så här tråkigt!

O ja, några tjatade förut på FB om att jag var närking o syftade väl på att jag gnällde.. men va sjutton, de är väl typ de alla gör på fb? Iallafall vad jag känner...

Visst jag är närking och gnäller, inte konstigt. Men ibland undrar om ju om inte alla kanske är det?


 Nee usch.. försöker göra något annat nu, men vad?



Ovido - Quiz & Flashcards