Johanna.B

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Johanna - 9 februari 2013 11:17

Sitter just nu här vid älsklinges dumburk och har betalt in räkningarna för de sista körproven jag hade, så enormt skänt att det var dom sista och jag slipper tänka på det där mer..

Nu ska jag bara hämta ut mit körkort nästa vecka istället för det hade tydligen kommit ett brev från posten sa mamma där det stod att det fanns att hämta, jippi :)


 Snart bär det även av in till Linde med hjärtat för att möta upp mamma och lillbrorsan för lite shopping sen fika eller något liknande :)

 Ska kolla på ett träningslinne som jag såg igår, i precis den modell jag vill ha också och till lagom pris :) och, så hittade jag ju även ett block med massor av fina papper till scrapbookingen för bara 60 kr! så ja, blir nog lite shopping idag på förmiddagen!

Ovido - Quiz & Flashcards