Johanna.B

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Bilder från London!

Av Johanna - 24 januari 2013 11:42

Då är man hemma från London för ett par dagar sen i kalla Sverige, burr! Saknar verkligen London, visst det snöade lite och så där, men var fortfarande plusgrader och så mycket att se och göra! Får se om man kanske kan dra ihop ett kompisgäng och åka iväg i höst någonstans :D


Här kommer några, och dom menar jag några av alla kort som togs i London :)


         


 


 

Här var vi inne på M&M'S WORLD i London. Helt galet stort! En affär på 4 våningar med bara M&M'S PRYLAR!

Här hade dom M&M'S längs hela väggarna sorterade i olika kulörer.


 

Dom har var nog ca 2 - 2,5 meter höga :P


 

Dagen vi hade bestämt oss för att besöka The tower of london skulle ju självklart vädret jäklas med oss också, men va fasen de stoppade inte oss! :)


 


   

Jag utanför Buckingham palace.


 

Buckingham palace.


Var även in på en mysig liten pub och åt fish'n'chips!


   

Ben&Jerry's fanatiker som jag är så var vi bara tvungna att gå in i deras lilla glassaffär och prova på milkshake när vi var på Piccadilly Circus en kväll.


 


 


Sista dagen innan vi skulle åka hem spenderade vi på Londons akvarium på förmiddagen, passade oss två mycket bra. Dom hade som en stor öppen bassäng med massa olika fiskar,hajar, rockor och plattfiskar som simmade runt, där stod christoffer hur länge som helst och bara njöt!

 

Lagom stora fiskar här ;)


       

Havssköldpaddor hade dom också!


 


Det var NÅGRA bilder det från London iallafall.



Idag har jag annars inte gjort så mycket. Är så fruktansvärt trött :O Men har iallafall varit ute och kört lite med mamma i gamla pizzaräcern som jag kallar den ;) Sen har jag även beställt hem en jätte kul grej som jag hoppas jag inte behöver lämna tillbaka :D

Sen på lördag så får det bli Hindersmässan i Örebro en sväng med och titta :) E ju en ganska stor marknad + att det brukar vara mycket rea i butikerna på stan med.

Nu ska jag se om jag kan lyckas göra om temat och headern här på bloggen lite.


Hejsvejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 april 2013 14:43

Onsdag idag då! Imorse så ringde jag och försökte få tag i syon här hemma ytterligare en gång! Och till slut lyckades jag! Så nu är ett möte inbokat hos henne med, en steg närmare framtiden, yeyy! Christoffer ringde även för en stund sedan och s...

Av Johanna - 9 april 2013 20:44

  Ikväll tänker jag börja med en låt som jag tycker ni ska lyssna på! Så himla fin och bra melodi så den har garanterat satt sig i hjärnan på mig och spelas flitigt av mig vill jag lova!   Annars så är det nästan en vecka sen jag skrev här s...

Av Johanna - 3 april 2013 13:22


Börjar dagens inlägg med en låt som får mig att längta efter sommaren!       åååh! Jag hoppas verkligen våren är här för att stanna nu! Bästa årstiden helt klart tycker jag! Man blir så glad när första vårtecknet kommer och solen lyse...

Av Johanna - 2 april 2013 19:00


Hallå på er! Äntligen är jag pigg nog att orka skriva här med. Har varit ganska död de tre senaste dagarna, började med migrän i lördags kväll i budapest så jag fick gå och lägga mig medan de andra gick ned i lobbyn på hotellet och hade roligt :( v...

Av Johanna - 27 mars 2013 09:23

hallå! Nu har man gjort första flygturen mot budapest men mellanlandat i Riga först! och eftersom nästa plan mot budapest inte lyfter förrän 13,25 så tänkte jag att jag hann blogga lite! usch va trött man är, vaknade inatt på hotellet med värl...

Ovido - Quiz & Flashcards