Johanna.B

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Shopping + Fundering

Av Johanna - 29 januari 2013 19:41

Ojoj vad jag har shoppat på internet igår och idag.


Igår blev det ett skal till surfplattan och 2 st skal till mobilen (gäller ju att vara rädd om de dyra sakerna man har med sig i vardagen)..

Idag shoppade jag olika clearstamps till scrapbookingen med :) + ett minneskort + displayskydd till surdplattan.    

Tur att internet finns ibland!!!!


     

Vad tycker ni? själv tycker jag att mobilskalen var jätte söta och att skalet till surfplattan verkar smidigt :)


Var till marieberg en sväng förut med mamma och lillbrorsan, gick in på skopunkten och hoppades jag skulle få lämna tillbaka mina stävlar jag köpte där i december som gick sönder igår, och jag hade inte kvar kvittot så trodde inte det skulle gå :( Men det gick jätte bra, så nu har jag ett värdebevis från dom på 499 kr med, så nu ska jag försöka hitta nya snygga skor med, hmm man kanske skulle slå till på ett par Converse? Eftersom skopunkten/DinSko/Nilsson samarbetar så kan jag ju handla där med ;)


Vill även ha en sängstomme till min säng... men är ju inte det lättaste att hhitta rätt precis eftersom man har ett rätt så litet rum + att man har en låg snevägg också, typiskt liksom... :( Annars skulle jag jätte gärna vilja ha något sånt här som sängstomme;


   

Tycker om när det liksom går upp vid fotänden också på sängstommar... Förbannde snevägg! -.-

Funderar på om man ska köpa en MDF-skiva eller liknande själv och klä in den i något snyggt tyg annars och sen göra en egen Sänggavel utav det och köpa en sängkappa till madrassen?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 april 2013 14:43

Onsdag idag då! Imorse så ringde jag och försökte få tag i syon här hemma ytterligare en gång! Och till slut lyckades jag! Så nu är ett möte inbokat hos henne med, en steg närmare framtiden, yeyy! Christoffer ringde även för en stund sedan och s...

Av Johanna - 9 april 2013 20:44

  Ikväll tänker jag börja med en låt som jag tycker ni ska lyssna på! Så himla fin och bra melodi så den har garanterat satt sig i hjärnan på mig och spelas flitigt av mig vill jag lova!   Annars så är det nästan en vecka sen jag skrev här s...

Av Johanna - 3 april 2013 13:22


Börjar dagens inlägg med en låt som får mig att längta efter sommaren!       åååh! Jag hoppas verkligen våren är här för att stanna nu! Bästa årstiden helt klart tycker jag! Man blir så glad när första vårtecknet kommer och solen lyse...

Av Johanna - 2 april 2013 19:00


Hallå på er! Äntligen är jag pigg nog att orka skriva här med. Har varit ganska död de tre senaste dagarna, började med migrän i lördags kväll i budapest så jag fick gå och lägga mig medan de andra gick ned i lobbyn på hotellet och hade roligt :( v...

Av Johanna - 27 mars 2013 09:23

hallå! Nu har man gjort första flygturen mot budapest men mellanlandat i Riga först! och eftersom nästa plan mot budapest inte lyfter förrän 13,25 så tänkte jag att jag hann blogga lite! usch va trött man är, vaknade inatt på hotellet med värl...

Ovido - Quiz & Flashcards