Johanna.B

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Johanna - 8 oktober 2012 19:10

Tänkte att det kanske är dags för er att få se mitt nya jag, om ni nu vill förstås ;)

I så fall får ni fortsätta följa det här inlägget!


Just nu så sitter jag för övrigt här och glor på päronens laptop o lyssnar på tvn. Har ont i ryggen idag efter att ha suttit i en lastbil heeeela dagen, till och från Gööööteborg! Var ju tvungen att umgås med hjärtat på hans födelsedag, och eftersom han jobbade så blev jag med han på hans jobb! Grattis på födelsedagen älskling <3 Måste försöka träna upp ryggen..... Ska försöka komma igång med roddmaskinen och Just dance 3 mera... ( det finns träningsprogram på det spelet med) + att det är ju kul också :)



Annars sitter jag och letar Teorikort som man kan ha som hjälpmedel till körkortsteorin till B-kortet. Dom hade ju förvisso på körskolan jag har valt men tänkte om det fanns billigare någon annanstans. Har föresten bokat min FÖRSTA KÖRLEKTION! Den skulle ha varit på Torsdag men ringde idag och flyttade den till Onsdag... NERVÖS ÄR JAG!

   

Föresten så tog jag mig mod igår att stoppa ned min MOBIL i akvariet för att se om den är så vattentätt som tillverkarna påstår. Och ja, det var den! Jag filmade fiskarna och den funkade felfritt när man tog upp den ur vattnet! SÅ NÖJD ÄR JAG! Mobilen jag har är en Sony xperia Acro S.


Här är en film som min pojkvän spelade in efter mig, han blev lite avundsjuk på min mobil tror jag ;)


 

Mitt nya jag! Permanentat håret! Vad tycks?



Ovido - Quiz & Flashcards