Johanna.B

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Johanna - 17 oktober 2012 16:58

Hade gjort ett inlägg igår som jag skulle publicera från mobilen, men jag kom på att jag ville ha en bild mitt i allt så gick ut från appen och in på internet för att hämta en bild, vilket inte gick så jag skulle sen in i appen igen och publicera inlägget... ja då var det självklart borta -.- men men! ör ett nytt här på datorn idag istället!


Kom nyss hem så sitter här och väntar på att klockan ska ticka så jag kan komma in och boka körlektioner! Hade min andra körlektion idag som gick jätte bra! Precis som den förra ;) Sen stannade jag kvar på skolan efteråt och gjorde klart FAS B med, så nu har jag 2 st olika FASER kvar sen 3 st olika repetitonstester, sen är det dags för slutprov så småningom! Det börjar ju ta sig det här med :D


Sitter också nu och vilar mina stackars knän :( Ramlade/halkade i en sten/betongtrappa i måndags på rese centrum i örebro och slog självklart i knäna rakt i kanten på ett trappsteg, så dom är lagom svullna nu och blå! GÖR PISS ONT!


Hoppas även att jag och hjärtat kan kolla på fiskar på fredag :D för min svarta slöjstjärt dog i måndags :( Antagligen för att Christoffers förbannade platysar hade stressat ihjäl den och nobbrat en aning för mkt på den stackarns fenor... Lagom förbanand på dom fiskarna just nu! :D

Så på fredag hoppas jag verkligen att vi kan åka in till akvariekällaren och kolla på nya fiskar! SNÄLLA fiskar! Har ett eget presentkort där så hoppas det kommer till användning! Det gör det säkert om jag går in där xD


 

Så här kan en platy se ut för er som inte visste. Christoffers ONDA platysar så här. :p 


 

Så här såg min svarta slöjstjärt ut :( Hade tyvärr inget eget kort på den så fick bli ett från google.




Sen så är jag jäääääätte sugen på att åka till Ullared snart med och köpa julklappar! Ingen som vill med? :p




Ovido - Quiz & Flashcards