Johanna.B

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Johanna - 9 oktober 2012 11:42

Oh!

Dumma förkylning som kränglat hela natten. Vaknat fram och tillbaka hela tiden så känner mig ju inte så jätte bra idag! Men hellre att det kommer nu innan helgen, för i helgen då jädrar drar vi på Ålandskryssning! Ska bli så kul, kanske en SPA-upplevelse skulle pigga upp min förkylning lite? Hmm... ;)


Har för övrigt sökt ett till jobb nu på eftermiddagen och fått svar av Kommunal. Så nu hoppas jag att jag kan få svar om det jobbet, sen måste jag kontakta min nuvarande Chef med om jobbpass! HUA! Inte bara detta.


Funderar starkt på att gå ned och rensa tankarna hos farmor senare innan jag tar bussen in mot Örebro. Ska hitta nya skor pch övningsköra i stan med mamma! FÖRSTA KÖRLEKTIONEN IMORGON!



Ovido - Quiz & Flashcards