Johanna.B

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Johanna - 24 oktober 2012 14:08

Har suttit lite sen igår och funderat på hur jag ska kunna göra om mitt skrivbord med bra förvaring och större utrymme till scrapbooking. För när man väl håller på och grejar och inte har någon särskilt bra förvaring alls, ja då blir det grejer ivägen och man blir bara trött och irriterad på det, iallafall jag. Ingen annan som känner igen sig?


 Så nu har jag suttit och spånat lite sen igår på hur jag ska kunna förbättra skrivbordet med mer små förvaring och så, men förvaring för allt papper är helt klart den SVÅRASTE biten. Jag vill ha alla mina papper helsst på skrivbordet stående i något så jag kan se alla utan att behöva krångla upp en stor tjock plastmapp som jag har nu där allt är huller om buller.... BLÄ på det.

Mappen jag pratar om är en sån här plastmapp;

   

Visst! Smarta är dom ju, aboslut! Men jag har tröttnat på min och vill ha något enklare.


Har spånat på ett nytt skrivbord med, som är större. Som jag får plats med mer saker på och har mer utrymme på när jag väl håller på och grejar med alla saker. Ska antingen släpa med mig Christoffer på fredag eller lördag till amrieberg, för nu ska jag banne mig göra något åt det :-p
 Har ju så mkt annat på skrivbordet med ... högtalare... lampa... småprylar... usch..


laddar upp ett par bilder så får ni se hur de ser ut nu (jag städade det igår)

  

   

Från vänster;

- Till vänster ser ni då mitt skrivbord hur de ser ut nu.. fyllt med småprylar och grejer... INGEN ORDNING

- Facket i skrivbordet som är för en stationärdator får just nu fungera som undanflykt till mina pärmar och mappar...



   

Från vänster;

- För ett tag sen när jag bestämde mig för att hålla på med scrapbooking igen så tyckte jag de var smart att börja med en liten fiskelåda till alla grejer. Har dock nu kommit på att den var lite liten...

- Bandrullar och tejper hit och dit... måste komma på något smart åt detta med!


    



Ovido - Quiz & Flashcards