Johanna.B

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Johanna - 10 oktober 2012 20:44

Hade min allra första körlektion idag! Och den gick ju prima!

Fick bra omdöme och var en super trevlig och bra lärare! :)

Så nu känns det som att körkortet är inte allt för långt bort alls! :D Har bokat nästa körlektion om exakt en vecka och samma tid som jag hade idag, ser nästan fram emot den :)

Körde en VW Gólf 6;a (? tror jag det var) en golf var de iallafall, och jag tyckte verkligen om den bilen! Liten, men ändå stor inuti och lätt att köra!! :)


Sen åkte man till mormor efter det med mamma och fikade, då hjälpte jag även henne med sitt Facebookkonto också. Sen hem och göra lite distanstester på datorn! Och det gick ju också bra, fick 60 av 70 rätt, så var ju fortfarande underkänd dock men bara 2 poäng ifrån (tror jag, stod inte vad man skulle ha) så nu ska jag göra ett till snart så jag blir godkänd på första delen av Fas A ikväll! :)


Nu ska jag fortsätta glo på bonde söker fru! Och sakna älsklingen, och se fram emot helgen!! :D hihi!

Ovido - Quiz & Flashcards