Johanna.B

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Johanna - 30 oktober 2012 09:32

Sitter just nu här vid datorn och glor. Väntar med spänning på att jag ska få en SMS-avi snart så jag kan hämta ut ett paket på posten fullt med scrapbookingprylar! :D Muntrar upp min dag lite i allafall.


Har varit sjuk sen i fredags så fick åka hem från jobbet för att dra upp till vårdcentralen på eftermiddagen där det visade sig att jag hade bihålsinflammtion.

Så jag har käkat antibiotika sen i fredags och ska göra det till på söndag, det värsta är att antibiotikan har sabbat min mage helt så får kompensera upp det med proviva och bifido.. :(

Mitt huvud känns lika stort som en fotboll just nu. Och så har jag fått sån här förbannad hosta med så jag hostar så jag knappt får nån luft. Men nu ska jag egentligen inte klaga. För äntligen har skiten brytit ut!!!!! Hoppas jag är frisk tills vi drar till Sundsvall och hälsar på Syrran och Daniel nästa vecka bara :)



Ovido - Quiz & Flashcards