Johanna.B

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Johanna - 11 oktober 2012 16:26

Oh jag ser så himla mycket fram emot lördag!

Åka på kryssning med älsklingen och familj, + att syrran och hennes kille kommer ned från sundsvall och ska följa med :D Ska bli SÅ KUL!


 


Idag har jag även gjort ännu mer körkortsteori, först fick jag 58/70 rätt på frågorna. Sen lev jag äntligen godkänd efter 5 st försök på Fas A, och fick då 64/70 rätt :D


Men jag tycker jag höll mig ganska bra ändå. På första försöker fick jag 60/70 st rätt på frågorna, sen låg det mellan 58-62 :D Måste ju få skryta lite liksom ;)

Är så himla glad för min egen skull att jag äntligen har tagit tag i det där med körkortet! Känns så himla bra, OCH kul! Och jag som var så nervös inför första körlektionen med, den gick ju jätte bra. Det sa till och med körskoleläraren. Och hon var super bra! :) Bilen jag körde med var jätte kul och skön att köra. Var en Volkswagen golf-6;a. Den var jätte enkel att köra och växlarna var jätte lätta på den!

Så nu sitter jag här med och vill ha en egen bil mitt i allt xD Men det får nog vänta lite ;) Körkortet ska jag checka av först (vad jag har planerat iallafall), sen lär jag spara lite pengar och så med, men det har ajg ju redan börjat med faktist ;)


Sen har jag även övat parkering idag med, men gick jätte bra det med så det tog inte alls så lång tid :)


 



Ovido - Quiz & Flashcards