Johanna.B

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Johanna - 16 juni 2012 23:52

Igår kväll och i morse så har jag suttit och laddat ned prylar till The sims3 spelen jag har (har allihopa). Finns så mycket roliga och fina grejer att ladda ned så man kan ju inte låta bli. :)


I höst släpps det även ett nytt expansionspaket till The sims3, närmare bestämt - The sims3 Supernatural. Det måste jag bara! Verkar så himla fränt!

Bifogar videoklipp så får ni kolla själva, kan inte beskriva alla saker som finns att göra!



Idag är jag en riktig The sims nörd. Så himla kul spel tycker jag. Just nu är jag mest för att bygga hus och inreda. :) Det värsta med spelet är att det är så kul så man glömmer ju bort tiden totalt!


Här kommer lite bilder på två olika hus jag byggt;


                 

                          

Det var hus nummer ett ;) Vad tycks? Hoppas ni inte tycker att jag har allt för dålig smak :p


Igår byggde jag även ett hus åt Christoffer med;


       



Och föresten, ville ni se vad jag ska tatuera eller ej? Så länge det inte dyker upp några kommentarer om detta här så kommer jag inte ladda upp någon bild :)



Ovido - Quiz & Flashcards