Johanna.B

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Johanna - 27 juni 2012 21:27

Idag har jag jobbat ett pass från 07.00-13.00 Det gick faktist bra :) Börjar känna mig mer och mer säker på saker och ting just nu. Vilket känns bra! För övrigt så hade jag tänkt besöka arbetsförmedlingen i örebro efter jobbet, men det blev inte av. Dels hade jag inte med mig mina slutbetyg och inte arbetsintygen från förra jobben. Så dom måste jag få tag i först.


Men nu är det så här, vissa säger att arbetsförmedligen är jätte bra, och andra säger att dom är värdelösa. Vilka ska man tro på liksom? Vad tycker ni? För jag vet inte, inte än iallafall.


Annars så träffade jag älsklingen i örebro och följde med honom hem sen. Blev en mysig dag/eftermiddag med honom. Men nu är den snart slut för han ska sussa eftersom han ska upp tidigt till jobbet :( BUHU!


Men det får bli en tidig buss hem till mig härifån imorgonbitti. För mamma ska ringa VC o se till så de ringer upp mig så ska vi diskutera min jäklans tå. För det ser inte bättre ut och nu har det gått 14 dagar sen jag var där sist så. Antar att det kanske blir operation? Och det låter inte allt för kul :( Hon som mamma talade med i måndags i telefon på VC sa att jag kommer ha riktigt ont efter den, så jag antar att det kanske kommer få bli kryckor :( Jippi... -.-


 

Ovido - Quiz & Flashcards