Johanna.B

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Johanna - 20 juni 2012 13:58

Jahap, då har man kommit hem igen då efter att ha varit överallt och ingenstans på förmiddagen med mamma och lillbrorsan! Blev även en sväng till mormor och förbi kyrkogården med och göra fint på morfars gravplats, saknar dig så <3


Nu sitter jag här och känner doften av mat ifråb köket, mums! Har skrivit en packlista tills helgen med :P Lika bra annars glömmer jag jämt hälften av alla saker om jag inte skriver upp det haha! Nu kom jag på ytterligare en sak när jag satt här. 12 - voltsladdare.

Om 1 & ½ timma så blir det även ett kvällspass för mig på jobbet :) Blir nog bra, för brukar oftast vara hyfsat lugnt då med :)


Sen när jag kommer hem så blir det väl att packa det mesta så jag har det gjort tills imorgon, För imorgon jobbar man ett dagspass med, sedan så är det lång helg och då åker man ju ut med båten på Vättern på eftermiddagen, ser fram emot det :D För jag ska tälta med min Christoffer ^^ <3

Ovido - Quiz & Flashcards