Johanna.B

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Johanna - 26 juni 2012 12:17

I slutet av Juli så ska man ju till Ullared med. Där tänkte jag försöka handla träningskläder och lite träningsredskap så att jag kan komma igång med att bygga upp konditionen och även försöka gå ned i vikt. Jag vet inte, det kanske är omöjligt? För jag vet att dels måste/behöver jag även ändra mina matvanor med...


Sedan vet jag inte om man ska äta något pulver för att det ska bli lättare på något sätt? I HAVE NO IDEA.


Om någon har tid och lust får ni jätte gärna hjälpa mig lite med tips och sådant!


 

Av Johanna - 26 juni 2012 11:34

Jobbpasset igår kväll gick bra ändå, var nog bara nerverna som tog över innan. Jag var nog mest nervös över att jag skulle göra massa saker fel och så, men det gick bra ändå. Så nu laddar man för ett jobbpass till ikväll :) Imorgon blir det ett dagspass, sedan ska man till örebro och arbetsförnedringen ;) och efter det hem till älskling en sväng :)


Usch va jag saknar han alltså <3 Jag är så sjukt glad att han tog chansen och skrev till mig på FB den natten. Först undrade jag vem sjutton det var för typ som skrev "hej:)" kl 03,00 en torsdagsnatt/fredagsmorgon.

Men efter att ha pratat med honom först på facebook, sedan på msn, sedan på sms i flera dagar så träffades vi för första gången, och jag kommer ihåg den dagen så väl än. Den 22 Juli 2010 så blev det du och jag, och det är det fortfarande. <3<3 Snart våran årsdag igen :) <3


Iallafall så sitter jag och lyssnar lite på musik, kollar lite på olika jobb och så vidare. Sedan så kollade jag in på antagning.se med, men har inte fått något besked än om skolan. Vore ju helt otroligt om jag kommer in, med tanke på att det är 40 platser lediga per år och typ MVG i allt... hmm mina odds är låga känner jag :p


För övrigt så ser jag verkligen fram emot nästa helg alltså :D På fredagen så ska jag skaffa min första tatuering och jag är sååååå taggad! Sedan på lördagen så blir det förmodligen att träffa några kompisar och umgås :) Blir nog toppen!

Ovido - Quiz & Flashcards