Johanna.B

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Träningstips?

Av Johanna - 26 juni 2012 12:17

I slutet av Juli så ska man ju till Ullared med. Där tänkte jag försöka handla träningskläder och lite träningsredskap så att jag kan komma igång med att bygga upp konditionen och även försöka gå ned i vikt. Jag vet inte, det kanske är omöjligt? För jag vet att dels måste/behöver jag även ändra mina matvanor med...


Sedan vet jag inte om man ska äta något pulver för att det ska bli lättare på något sätt? I HAVE NO IDEA.


Om någon har tid och lust får ni jätte gärna hjälpa mig lite med tips och sådant!


 

 
 
Ingen bild

Marie

26 juni 2012 14:10

Träningstips skulle du fråga Bebbe om. Han var ju värsta träningsnörden förut. :) kram

 
Ingen bild

Amanda

26 juni 2012 19:03

Ett bra tränings sätt om man vill gå ner i vikt är att träna intervall cirkelträning. Enkelt att göra hemma! Finns massor med bra klipp på youtube :)

En sak som du måste ha bestämt dig för innan du börjar är att du verkligen ska göra detta, du ska uppå den vikten som du vill ha och du ska träna visst antal timmar per vecka och ett visst antal dagar på en månad. :) Sist men inte minst så måste du vara stenhård med maten, fuskar du med den kommer du få motgångar i träningen och vikt nedgången. Fuskar man 1 gång är risken att man gör det flera gånger större :)

Sedan varför börja med pulver? Det är inte alltid de gör det lättare och defenitift så ska man inte börja med någonting som man inte vet vad det är eller hur det funkar. Alla pulver har sin fördel och nackdel och om man äter pulver för att gå ner i vikt ska man ha koll på hur de reagerar med kosten som man äter :) Vissa pulver funkar inte om man äter vissa saker eller så ger de helt fel effekt :)

Kör utan pulver och kämpa på! Ingenting ät omöjligt, bara man har bestämt sig! Lycka till

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 april 2013 14:43

Onsdag idag då! Imorse så ringde jag och försökte få tag i syon här hemma ytterligare en gång! Och till slut lyckades jag! Så nu är ett möte inbokat hos henne med, en steg närmare framtiden, yeyy! Christoffer ringde även för en stund sedan och s...

Av Johanna - 9 april 2013 20:44

  Ikväll tänker jag börja med en låt som jag tycker ni ska lyssna på! Så himla fin och bra melodi så den har garanterat satt sig i hjärnan på mig och spelas flitigt av mig vill jag lova!   Annars så är det nästan en vecka sen jag skrev här s...

Av Johanna - 3 april 2013 13:22


Börjar dagens inlägg med en låt som får mig att längta efter sommaren!       åååh! Jag hoppas verkligen våren är här för att stanna nu! Bästa årstiden helt klart tycker jag! Man blir så glad när första vårtecknet kommer och solen lyse...

Av Johanna - 2 april 2013 19:00


Hallå på er! Äntligen är jag pigg nog att orka skriva här med. Har varit ganska död de tre senaste dagarna, började med migrän i lördags kväll i budapest så jag fick gå och lägga mig medan de andra gick ned i lobbyn på hotellet och hade roligt :( v...

Av Johanna - 27 mars 2013 09:23

hallå! Nu har man gjort första flygturen mot budapest men mellanlandat i Riga först! och eftersom nästa plan mot budapest inte lyfter förrän 13,25 så tänkte jag att jag hann blogga lite! usch va trött man är, vaknade inatt på hotellet med värl...

Ovido - Quiz & Flashcards