Johanna.B

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Johanna - 2 juli 2012 18:39

Blev ingen operation i fredags tydligen. När jag väl kom upp dit så kollade min doktor på tån o sa att den inte behövdes opereras... Då kunde dom väl ha sagt de i telefonen dagen innan när dom ringde mig och sa till om operationen att dom skulle kolla på tån först sedan blev det eventuellt en operation... Så ja, jag var lagom sur resten av den dagen..


Annars så har jag jobbat hela helgen så nu är jag helt slut.. förstår inte varför! Har sovit jätte mycket men är ändå jätte trött! :/ Christoffer var iaf här i helgen och gjorde den lite bättre så <3

Var även nere på marknaden här i fredags, hittade mig två örhängen, en väska och så klart marknadsgodis.



Nu sitter jag här, huvudet värker och jag är ändå trött även fast jag sov i typ 2 timmar förut.. BLÄ. Ser fram emot helgen, särskilt fredag = tatuering och sedan lördag = tältning, hoppas vädret är med oss bara!

Ovido - Quiz & Flashcards