Johanna.B

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Johanna - 9 juli 2012 10:59

Idag ska jag jobba, Igen. Ett kvällspass. Är väl inte det bästa passet direkt, men är det lite lugnare passet och man får ju OB-tillägg med så vad tusan, så dumt är det inte trots allt ;)


Men nu är  det det där istället vad man ska hitta på tills man börjar jobba.. hmm..

Funderar starkt på om jag ska ta och verkligen göra rent akvariet så det är gjort, men måste ju ha grejer till det också, och det vet jag ju inte om jag har.. -.- Blir alltid så när man kommer på något man kan göra!


Och om 3 veckor så är jag på väg till Ullared också! Och ska självklart shoppa där, vad ska man annars göra liksom? Det bästa av allt är att jag får ju lön samma dag som jag åker ned dit med ;) Jippi!


  Lägger upp en gammal bild på min bebis så länge. Känner att det är dags att ta lite nya kort på allt möjligt!

Ovido - Quiz & Flashcards