Johanna.B

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Johanna - 25 juli 2012 19:00

Dom senaste dagarna har varit ganska fullproppade med saker att göra så har inte riktigt haft tid för att skriva här. Har jobbat, varit ensam hemma så har varit tvungen att städa och grejat, jobbat ännu mer, varit hos killen (som jag firade 2 år med i söndags <3) och nu är jag hos han igen!

Och nu är jag äntligen ledig i ett par dagar :D :D!


Ska bli sååå skönt! För på fredag drar jag,christoffer och hans bror ner till Ullared och shoppar ;) Deras föräldrar åker ju ned redan imorgon och så och vi kommer dit på fredag och bor i stuga med dom! Blir nog roligt! :) Lönen såg ju ganska så bra ut så det ska nog gå bra ;)


Vet iallafall att jag ska nog sätta in pengar på mitt sparkonto så inte allt försvinner på en gång xD


Har för övrigt igår beställt två nya hus till chip och torr schampoo, läste att det skulle vara bra för djur som inte gillar eller är rädda för vatten, så jag hoppas det är det!


Bifogar bilder på husen! Hon ska få ett eget litet torp i sin utebur har jag bestämt! :D Kunde inte låta bli eftersom det var så gulligt!


För övrigt kan jag berätta att Chip är hos min mormor just nu som ska vara marsvinsvakt åt henne eftersom ingen är hemma just nu och jag vill inte att hon är själv hemma! Hon kommer nog bli bortskämd känner jag när hon e där! Saknar min lilla bebis redan även om jag var hos mormor förut i eftermiddags och lämnade henne <3

  

Torpet som jag kallar det! Så gulligt! :)


 

Sedan ett vanligt hörnhus! :)



Ovido - Quiz & Flashcards