Johanna.B

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Johanna - 7 juli 2012 09:27

Jag gjorde det! Jag gjorde det verkligen! Även om jag var skit nervös o tyckte det gjorde jätte ont ibland så gjorde jag klart den (tänkte ju inte gå därifrån med en halv färdig tatuering på skuldran) och jag är SÅÅÅ NÖJD! :D


Älskar färgerna på blommorna som tatueraren Marcus bestämde lite själva :) Dom är så snygga! Just nu vill jag bara slita bort plasten och stå och beundra tatueringen (fast lär ju få nackspärr om jag inte tar en till spegel förstås ;))

Och texten, den är bara såå himla fin!

Rekommenderar Rainbow tattoo starkt! Jätte trevliga tatuerare och jätte duktiga :)


Kolla in deras hemsida vettja om du funderar på att göra en tatuering du med; www.rainbowtattoo.se


Lägger upp en bild när den precis var klar, får ladda upp en bild senare när jag tvättat av den och svullnaden har gått ned :)


 


Lämna gärna kommentarer efteråt om vad ni tycker om resultatet! :)

Ovido - Quiz & Flashcards