Johanna.B

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Johanna - 5 juli 2012 08:56

Haha usch, satt o nojjade hela kvällen igår över hur ont tatueringen kommer göra. Men det återstår ju att se för imorgon är det ju dags ;) Blir tydligen nästan Släktträff där inne med verkar det som, fint om man ligger o bölar ;) haha!


Nu iaf har jag precis duschat jätte skönt att piggna till lite. För jag har sovit som en kratta den här morgonen med, vaknade 06.10 o kunde inte somna om JIPPI. eller inte, inte kunnat sovit bra på över 1 vecka.. ser nog ut som ett vandrande lik skulle jag tro.  Annars så ska vi snart ut till Marieberg, jag måste till apoteket o köpa solskyddsfaktor o lite annat. Sedan ska vi till världens bästa mormor och äta lunch, o senare vankas det ett kvällspass för mig på jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards