Johanna.B

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Johanna - 3 juli 2012 14:11

Jahap.

Vet inte vad det är med mig. Är så trött och seg hela tiden just nu. Men men... Ska sova ut på fredagmorgon iallafall har jag bestämt mig för.


Förut idag så var jag ute och gick en sväng med Emma. Först till affären men sedan till apoteket för jag skulle kolla på solskyddsfaktor 50+ som jag blivit tillsagd av tatueraren att köpa :) Känns säkrast att köpa något från apotekets produkter men de andra märkena kanske är lika bra? Är det någon som vet något om detta får du gärna öpnna din mun o ge tips ;)


Annars så sitter jag här o segar för stunden. Vädret gör ju inte en särskilt pigg på att jobba heller just nu, Förstår inte varför solen ska vara framme så fort man ska jobba för? Och när man inte jobbar, då regnar det bara...

Men men, kvällspass ikväll får det bli, sedan dagpass imorgon, och sedan ett kvällspass på torsdag igen, SEN TAR JAG HELG.



Ovido - Quiz & Flashcards