Johanna.B

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Johanna - 13 juli 2012 14:33

Seg dag idag. Har inte lust med någonting riktigt. Beror nog mest på vädret skulle jag tro för nu ÖSREGNAR det utomshus, som vanligt nu för tiden.

Iallafall så ska jag jobba ett kvällspass idag, så jag börjar snart, 15.30 Känns lite surt att de är på en fredag men bara att bita ihop :) E ju trevliga människor där med så det gör ingenting ändå, inte heller när det är sånt här väder utomhus.

Idag har jag iallafall städat köket, tvättat, tagit ut chip en stund (upptäckte att det precis hade börjat regna så då var de bara att ta in henne igen), sen har jag möblerat om på rummet och ställt sängen längs med långväggen med och röjt av ordentligt så nu känns mitt rum mycket större också :)


Sedan ringde jag min farbror martin, så imorgon efter mulhyttemarken ska man dit och äntligen börja med akvariet också! Jippi! :) Och så kommer ju älsklingen imorgon med, just nu blev allt lite ljusare ;)

Min gamla favorit t-shirt på bilden här ovanför! Tyvärr gick den sönder för ett tag sen och jag blev sååå ledsen!   


   

Du är min bästa vän <3

Ovido - Quiz & Flashcards